Hoi!

Ik merk dat ik moeite heb om 2x per week een blog te plaatsen. Ik wil graag leuke, lezenswaardige content plaatsen en dat is naast alle gewone bezigheden nog niet zo gemakkelijk. Ik post dan ook liever geen blog dan een blog waar ik niet tevreden over ben. Vandaar dat er vrijdag (weer) geen blog online was. Vandaag een lijst met dingen waar ik dankbaar voor ben en waar ik blij van wordt.

  • Het prachtige weer van de afgelopen dagen
  • Op zondag wandelen met m’n zusje en de hond en genieten van lammetjes, veulens en bloesem.
  • Shoppen met zusjelief en heel goed slagen
  • Zomaar ineens op een maandagmiddag lunchen bij de Bagels&Beans in Utrecht
  • Over 1 jaar en 1 maand trouwen
  • Over 2 weken 21 jaar worden
  • Bijna Hemelvaartsdag, wat betekent een vrije dag!
  • Gisteren 3km in 1x hardgelopen met een hele goede tijd voor mijn doen.
  • Drankjes doen met vrienden en de tijd vergeten
  • Qualitytime met mijn vriend (verloofde moet ik nog steeds aan wennen hoor)
  • Meedoen aan de #meichallenge20 (20x actief zijn in de maand mei) en nog maar 18x te gaan!

 

Soms heb je even zo’n lijst nodig om even te beseffen dat je eigenlijk helemaal niets te klagen hebt 😉

Waar ben jij dankbaar voor, of waar wordt jij blij van? 

Liefs, Bernice

