Hoi!

Afgelopen vrijdag was er geen blog online, door heel veel scriptiestress heb ik geen tijd gehad om een leuke en originele blog te schrijven en bijpassende foto’s te maken. Maar deze blog stond op de planning en hierbij alsnog! 

De afgelopen weken heb ik een paar leuke dingen online besteld en die wilde ik even showen. Dus vandaar deze mini-shoplog.

Als eerste heb ik deze in-between-seasons jas gekocht van Only, via Wehkamp. Ik heb hem in een maat groter dan normaal besteld, zodat hij lekker oversized valt. Ik ben er helemaal blij mee, love de roze kleur!

Verder heb ik dit leuke tasje gekocht bij de H&M. Ik was op zoek naar een leuk en betaalbaar schoudertasje en kwam uiteindelijk bij deze uit. Ik heb veel schoudertassen maar ze zijn allemaal zwart of heel licht. Dit is de perfecte tussenvariant. Mijn nieuwe favoriet!

Als laatste heb ik deze zonnebril gekocht bij H&M. Ik had een paar zonnebrillen maar die heb ik allemaal gecrasht in mijn tas die vol zat met zware boeken en mijn laptop. Ik had dus echt een nieuwe nodig en die heb ik gevonden in deze leuke zwarte. Erg blij mee!

Dat waren mijn nieuwste aankopen! Hebben jullie nog leuke ‘lente’ aankopen gedaan? 

Liefs, Bernice

 

