Hoi!

Ik volg 255 accounts op Instagram. Dat lijkt misschien niet veel, maar het is echt genoeg om elke 5 minuten iets nieuws te zien op je feed. Deze keer wil ik graag met jullie mijn favoriete accounts delen, varierend van reizen, lifestyle, inrichting, dieren (uiteraard) en trouwen!

  • Ik weet niet meer precies meer wanneer ik begonnen ben met het volgen van Josie en haar prachtige Ragdoll katten, maar ik kan niet meer zonder! Ik leef helemaal met ze mee en als er iets belangrijks op de planning staat voor die dag zoals een dierenarts bezoekje (dat wordt allemaal gedeeld), dan betrap ik mezelf erop dat ik steeds even kijk of er al een update is geplaatst! Daarbij is Josie een heel goede fotograaf en zijn al haar foto’s even prachtig! Dus hou je van mooie katten en hilarische captions? Kijk dan zeker even op het account van Fjarilflickans!
  • Mijn favoriete account op het gebied van reizen/avontuur is het account van Anne. Zij is een Nederlandse stoere chick die in haar eentje Amerika doorreist, in haar minivan. Ze beklimt bergen en springt van watervallen alsof het niets is. En haar foto’s geven alles a little something extra. Het is echt bizar hoe ze steeds weer zulke mooie foto’s weet te maken. Dus hou je van adembenemende uitzichten en mooie travelstories? Check out Still_thatgirl!
  • Een ander account wat met dieren te maken heeft is het account van Bunnymama. Op dit account post zij leuke foto’s en filmpjes over de avonturen van haar 3 konijnen Moo, Oli & Taffy. Het is zo leuk om te zien hoe deze perfecte konijnen leven binnenshuis! Door haar blog en Instagram account probeert bunnymama het adopteren van konijnen te stimuleren op een leuke positieve manier. Ik ben groot fan!
  • Op het gebied van trouwen heb ik 3 favoriete accounts, namelijk bellethemagazinefabmoodpalette en ivorytribe. Deze accounts posten alle drie hele leuke inspiratie content, van jurken tot bloemen tot taarten tot zo gek je zelf wilt. Daarnaast is de blog van fabmoodpalette ook nog eens heel erg de moeite waard! Erg leuke ideeën voor gastenboeken of kleurencombinaties voor een weddingthema.
  • Mijn favoriete account qua interieur is het account van Milou Nieuwenhuis. Ik word helemaal gelukkig van haar posts. Mooie foto’s, oog voor detail en veel vernieuwing. Door dat soort content kan ik echt niet wachten tot ik mijn (okee ons) huis kan gaan inrichten 😉
  • Ik kan deze lijst echt eindeloos maken, maar als laatste account wil ik er 1 delen op het gebied van lifestyle. Ik volg dit account nog niet zo lang, maar ik ben echt heel erg fan. Het is het instagram account van de blog A Bikini A Day. De founders van deze blog zijn twee prachtige vrouwen die bloggen over bikini’s, beachlife, lifestyle, verzorging, eigenlijk alles wat een vrouw interessant vindt. Het is een heerlijk account om doorheen te scrollen!

Dat waren voor nu mijn favoriete Instagram accounts. Ik ben heel benieuwd naar die van jullie, let me know! 

Liefs, Bernice

 

