Hoi!

Deze keer wil ik mijn parfumstash laten zien, die bestaat uit wel 3 parfums! Net als bij make-up zie ik bij beautybloggers altijd een mega stash parfums. Ik denk dat mijn parfum stash echt helemaal niets is vergeleken bij hun en ik zou hem ook zeker nog wel willen uitbreiden, maar voor nu zijn deze parfums mijn favoriet. Daarnaast denk ik dat mijn stash representatiever is voor ‘gewone’ vrouwen en meiden. Misschien dat 8-10 geuren normaal is, dat lijkt me een leuk streven voor mijn stash 😉

YVES ROCHER ROSE FRAICHE

Deze heerlijke rozengeur heb ik een keer gekregen van vriendinnen. Het is een geur voor overdag. Ik draag hem niet heel vaak meer omdat ik een andere parfum iets lekkerder vindt, maar vooral in de lente is deze geur nog steeds favoriet.

HUGO BOSS ORANGE for WOMEN

Deze fles Hugo Boss Orange is al mijn 3e fles! Ik heb de geur een paar jaar geleden ontdekt en ik ben hem nog steeds niet zat. Een heerlijke frisse geur die vooral echt heel zomers is. Het is ook een geur die meer voor overdag is.

LANCÔME LA VIE EST BELLE

Deze sterke maar heerlijke geur kreeg ik van mijn vriend afgelopen december. Het is een sterke geur met een aantal zware noten wat het echt een avondgeur maakt. Ik ben mega fan van de geur. Hij blijft overal een beetje zweven dus als ik bijvoorbeeld mijn jas aantrek ’s ochtends ruik ik een heel klein zweempje van dit parfum. Dat geeft altijd een feelgood gevoel 🙂 En trouwens, hoe mooi is de fles zelf!! ❤

Dit was mijn parfum ‘stash’ voor zover je het een stash kan noemen. Hoeveel parfums heb jij? En heeft iemand aanraders voor het uitbreiden van mijn stash? Let me know!

Liefs, Bernice

 

