Hoi!

De laatste dagen heb ik zo genoten van het lenteweer! Ik was zaterdag een dag vrij en ben met vriendlief een dag gaan huizen kijken (open huizen dag) en we hebben een bezichtiging gedaan op een potentiële trouwlocatie. We kregen een heerlijk proefdiner met bijpassende wijnen. Heel geslaagde dag! 

Dit weekend heb ik  ook veel gewandeld. Overal zag ik lammetjes in de wei & hier en daar zag ik een ooievaar op het nest. Samen met mijn zusje heb ik nog een schaap overeind geholpen dat op haar rug lag (nouja, mijn zusje is het weiland in gegaan en ik hield onze hond in bedwang), dus karma punten voor ons! Sowieso een tip: altijd als je een schaap op zijn rug ziet liggen, ga erheen! Soms is hem laten schrikken al genoeg om hem weer op zijn poten te krijgen, of is alleen een klein duwtje nodig. Soms ligt het schaap er al zo lang dat ook een klein duwtje niet meer genoeg is, in dat geval moet je hulp halen want in je eentje krijg je zo’n zwaar schaap niet overeind. Laat je het dier liggen dan zakt zijn tong in zijn keel en stikt het schaap. Niet nodig dus!

Afgelopen week was ik bij mijn vriendin die een nest puppies thuis heeft, ik was helemaal verliefd. Jonge dieren staan bij mij wel voor het ultieme lentegevoel. Ik zag ergens ook al jonge veulentjes in de wei, zo ontzettend schattig!

Wat geeft jouw het ultieme lentegevoel? 

