Hoi!

Vandaag deel ik met jullie een paar van mijn favoriete webshops. 

Kleding

Mijn kleding bestel ik voornamelijk via Zalando. Ik vind het ideaal dat je achteraf kunt betalen en dat je geen verzend- en retourkosten hebt. Ontzettend veel keus van allerlei leuke merken, ik ben fan!

Sportkleding

Mijn nieuwe favoriet op het gebied van sportkleding is Jogha. Jogha is het bedrijf van een Nederlandse powervrouw en het is ook nog eens een superleuk merk! Gave printjes, mooie uni kleuren (denk aan bordeauxrood of prachtig donkergroen!) en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Schoenen

Sinds ik een poosje geleden prachtige overknee laarzen heb besteld op Omoda ben ik helemaal fan. Omoda heeft een prachtig assortiment, van pumps met torenhoge hakken tot sandaaltjes tot lange laarzen tot sneakers. Mooie merken, ook een aantal die ik nog niet kende maar die er wel heel mooi uitzien! Ik kan niet wachten om een zomerbestelling te doen..

Lifestyle

Een poosje terug had ik behoefte aan leuke kaarten om mee te decoreren of om te versturen. Via via kwam ik op de webshop Live Life Happy terecht. Ontzettend leuke shop met allerlei kaarten, maar ook washi tape, stickers en nog veel meer leuke dingen. Ik heb een leuke bestelling met kaarten, stickers en washi tape gedaan. Helemaal blij mee!

Dit zijn mijn favoriete webshops van het moment, hebben jullie nog tips? Ik ben benieuwd! 🙂

Liefs, Bernice

 

 

 

