Hoi!

Afgelopen week kreeg ik een pakketje van Paperchase binnen. Namelijk deze superleuke weddingplanner! Ik zag deze planner langskomen in de verlovingsvlog van Mascha (Vloggloss). Ik heb toen aan degene waar ze het van gekregen heeft gevraagd waar zij dit leuke cadeautje vandaan had en zo kwam ik uit bij Paperchase!Β 

Voor nu heb ik alleen deze weddingplanner besteld, maar wat is Paperchase een ontzettend leuke webshop! Ze hebben mega leuke goodies voor de styling van bruiloften, maar ook leuke stationary zoals notitieboekjes en nog veel meer andere leuke dingen. Echt een webshop om blij van te worden!

 

Ik kan niet wachten om deze weddingplanner in te gaan vullen! Er is ruimte om een planning te maken, er staan checklists in, gastenlijsten, adressen, alles kan er in! Superleuke aanwinst, erg blij mee πŸ™‚

Hebben jullie nog een leuke tip voor (wedding)webshops?

Liefs, Bernice

