Hoi!

Ik volg een heel aantal beautybloggers en ik verbaas me altijd over de enorme hoeveelheden make-up die zij hebben. Natuurlijk krijgen zij een hoop toegestuurd en is het ook hun werk om producten te reviewen, maar ik vraag me altijd af wat ik dan verkeerd doe 😉 

Op bepaalde blogs heb je een categorie waarin lezeressen hun make-up tasje laten zien. Dat komt al een stuk meer in de buurt van mijn eigen stash. Ik wil graag laten zien wat mijn stash is en ik ben heel benieuwd of iemand dit herkent! Ik vertel er gelijk bij waarvoor ik welk product gebruik, zo krijgen jullie een beetje een idee wat mijn ritueel is qua make-up aanbrengen.

** ik ben bezig met mijn stash om te gooien naar volledig dierproefvrije cosmetica, maar ik wil niet zomaar make-up weggooien dus ik wil eerst alles opmaken en dan een goede dierproefvrije vervanger kopen.

DSCN4153

Ik begin mijn makeuplook altijd met het aanbrengen van BB-cream. Degene die ik nu al een paar jaar gebruik is de BB-cream van Garnier, voor de lichte huid.
Vervolgens breng ik concealer van MaxFactor aan onder mijn ogen en op puistjes/rode plekjes op mijn gezicht. Dit dep ik in met mijn vingers.
Ik poeder mijn basis af met een compact mineraalpoeder van de Hema. Dit dep ik aan een wattenschijfje en dep ik vervolgens op mijn gezicht. Dit blend ik in met mijn vingertoppen.

DSCN4157

Ik kleur mijn wenkbrauwen in met een wenkbrauwpotlood van Catrice en vervolgens breng ik waterproof eyeliner van Catrice aan op mijn waterlijn, dus bijna aan de binnenkant van mijn oog onder mijn wimpers. Dit doe ik zodat mijn wimpers straks intenser lijken en ik toch geen dikke streep eyeliner op mijn ogen heb. Daarna breng ik een laagje mascara van Catrice aan en nog een laagje mascara van L’Oreal.

DSCN4161

Ik breng een laagje lipstick van Catrice, Hema of de Provocalips van Rimmel aan. Soms gebruik ik alleen een zachtroze Labello.

DSCN4165

Als ik wat meer wil uitpakken met mijn look, dan gebruik ik 1 van mijn mini oogschaduwpalletjes. Ik heb er 2 van NYC en 1 hele lichte van Essence. Als oogschaduwbasis gebruik ik een basis van Catrice.

DSCN4181

Ook gebruik ik dan mijn highlighter stick van Catrice en mijn blush die ik gebruik als bronzer van Essence.

DSCN4180

Verder in mijn stash heb ik nog een contourkitje van MUA, met daarin een basis, een concealer en highlighter. Ik gebruik daar eigenlijk alleen de basis of de concealer van om wat oneffenheden extra goed weg te werken. Ik heb nog een mascara van Yves Rocher maar die gebruik ik eigenlijk zelden. Ook heb ik een eyeliner kwastje van Hema, dat is de enige kwast die ik heb. Daarnaast heb ik nog een primer van Make Up Academy, maar die gebruik ik eigenlijk nooit omdat ik mijn BB-cream veel te fijn vindt.

DSCN4174

Mijn make-up bewaar ik in een leuk toilettasje van Hema.

Dan was dit mijn make-up stash en even kort in welke volgorde ik het gebruik en hoe ik het gebruik. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Hebben jullie veel make-up?

Liefs, Bernice

 

 

